مسوول انجمن دوومیدانی کارگران خراسان رضوی گفت: تیم دومیدانی کارگران این استان در مسابقات قهرمانی کشور «گرامیداشت هفته بسیج و دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی » در قزوین حضور پیدا کرد و موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 17 December 2021

به گزارش تابناک رضوی، سعید رنجبر اظهار کرد: نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور «گرامیداشت هفته بسیج و دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی» و در قزوین حضور پیدا کرد و موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ شد.
مسوول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی با بیان اینکه این رقابت‌ها ۱۵ بهمن تا ۱۹ آذر در بخش بانوان و آقایان در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این ورزشکاران در رشته‌های پرتاپ وزنه، دوی ۶۰ متر، دوی ۴۰۰ متر، دوی ۳۰۰۰ متر، دوی ۵۰۰۰ متر، با حریفان خود به رقابت پرداختند و با دعای خیر مردم این ورزشکاران توانستند  دو مدال طلا و یک مدال برنز کسب کنند.
وی ادامه داد: در بخش بانوان، حدیث رحمانی نشان طلای دوی ۸۰۰ متر را از آن خود کرد و فاطمه نعمتی در ماده ۵۰۰۰ متر موفق به کسب مدال بزنز شد.
رنجبر افرود: در بخش آقای امیرحسین صفاری دو ۵۰۰۰ متر به مدال طلا دست یافت.
مسوول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی افزود: نفرات برتر این رقابت ها به تیم ملی دو و میدانی کارگران ایران دعوت می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار